پری سے شادی ہوتی ہے یا نہیں
پری سے شادی کا عمل سچ ہے یا
جھوٹ اور پری کو کیسے قابو کیا جاتا
ہے اور پری کو کیسے دیکھا جاتا ہے
pari se shadi hoti hai ya nahi
pari se shadi ka amal
sach hai ya jhoot aur pari ko
sach hai ya jhoot aur pari ko
kaisay qaboo kya jata hai
aur pari ko kaisay dekha jata hai
aur pari ko kaisay dekha jata hai
یوٹیوب پر آپ کو ہزاروں ویڈیو ایس
ملیں گئی جس میں یہ کہا جاتا ہے کہ
پری کو حاضر کرو اور پری سے شادی
کرلو یہاں تک کہتے ہیں کہ پہلے ایک
رات میں ہمبستری کرکے اس کو قابو
کرو ایسی باتیں میں اکثر لاتعداد لوگوں
سے سنتا ہوں جو میرے پاس آتے ہیں
اور اپنی ناکامیوں کا رونا روتے ہیں جس
کا شکار تک ہوتا ہے۔ میرے کوئی جنات
تابع نہیں لیکن اگر جنات سے میری بات
ہو جائے یا جنات کی دنیا کو غور سے
دیکھنا شروع کر دو تو یہ چیز عام نظر
آتی ہے کہ یہ سب جھوٹ پر مبنی ہے
اور یہ بھی بہت کم لوگوں کو نصیب ہوتا
ہے کیونکہ انسان اور جن میں یہی تو فرق
ہیں کہ انسان مٹی سے بنا ہے اور جن آگ
سے اکثر لوگوں کو یہ بھی پتا نہیں کہ پری
کیا ہے یہ کیسا دکھتا ہے اور یہ کیسا
کام کرتا ہے وغیرہ وغیرہ
youtube par aap ko hazaron
video aisay milein gayi jis
video aisay milein gayi jis
mein yeh kaha jata
hai ke pari ko haazir karo aur pari
hai ke pari ko haazir karo aur pari
se shadi karlo yahan tak kehte hain ke
pehlay aik raat mein
pehlay aik raat mein
hambistari karkay is ko qaboo karo
aisi battay mein aksar
aisi battay mein aksar
la tadaad logon
se santa hon jo mere paas atay hain aur
se santa hon jo mere paas atay hain aur
apni nakamiyoo ka rona
rotay hain jis ka shikaar tab hota hai.
rotay hain jis ka shikaar tab hota hai.
mere koi jaanat tabay
nahi lekin agar jaanat se meri baat ho
nahi lekin agar jaanat se meri baat ho
jaye ya jaanat ki duniya
ko ghhor se dekhna shuru kar do
ko ghhor se dekhna shuru kar do
to yeh cheez aam nazar
aati hai ke yeh sab jhoot par mabni
aati hai ke yeh sab jhoot par mabni
hai aur yeh bhi bohat kam
logon ko naseeb hota hai kyunkay
logon ko naseeb hota hai kyunkay
ensaan aur jin mein
yahi to farq hain ke ensaan matti se bana
yahi to farq hain ke ensaan matti se bana
hai aur jin aag se aksar
logon ko yeh bhi pata nahi ke pari kya hai
logon ko yeh bhi pata nahi ke pari kya hai
yeh kaisa dukhkta hai aur
yeh kaisa kaam karta hai waghera waghera
yeh kaisa kaam karta hai waghera waghera
سب سے پہلے میں یہ بتا دو پری کیا ہے
پری جنات کی ایک قسم ہے جو عموما
خوبصورت انداز میں نظر آتی ہے یا یہ
کہ ایک عورت ہے جس کو ہم پری کا
نام دیتے ہیں تو شاید میں صحیح
ہوگا کیوں کہ جنات میں شکل تبدیل کرنے
کے مختلف اقسام ہیں اورجنات شکل تبدیل
کرنے کی قوت بھی رکھتے ہیں اس لیے
ان کے لیے نامناسب ہے کہ وہ کسی
بھی روپ لے سکتا ہے ان کے بارے
میں میرے پاس مختلف مسائل آتے ہیں
ہے بلکہ میں دیکھتا بھی ہو سنتا بھی
ہو پڑھتا بھی ہو اور ان دونوں کے بچے
بھی ہوتی ہیں لیکن جو موجودہ دور میں
لوگوں نے یوٹیوب پر ایک بات پلائی ہیں
ہے یہ سب سے علیحدہ ہے کہ پہلے
سے یہ کرو یہ کرلو لو اور ایک ایسی
مخلوق ہے جس کو حاضر کرنے کے
لیے جس کو تابع کرنے کے لیے کئی
سالوں کی محنت لگتی ہے اوروہ بھی
استاد یا مرشد اس کی نگرانی میں تب
جب ایسے لوگ بھی ہیں جس کے سامنے
آتی ہیں لیکن میں اس کو انتخاب کا نام
دیتا ہوں انتقام کا نہیں کیوں کہ جن کا
انتخاب ہوتا ہے
sab se pehlay mein yeh bta do pari kya hai
pari jaanat ki aik qisam
hai jo amuman khobsorat andaaz mein
hai jo amuman khobsorat andaaz mein
nazar aati hai ya yeh ke
aik aurat hai jis ko hum pari ka naam
aik aurat hai jis ko hum pari ka naam
dete hain hain to shayad
mein sahih hoga kyun ke jaanat
mein sahih hoga kyun ke jaanat
mein shakal tabdeel karne
ke mukhtalif aqsam hain our jinnat shakal
ke mukhtalif aqsam hain our jinnat shakal
tabdeel karne ki qowat
bhi rakhti hain is liye un ke liye na munasib
bhi rakhti hain is liye un ke liye na munasib
hai ke woh kisi bhi roop le
sakta hai un ke baray mein mere paas
sakta hai un ke baray mein mere paas
mukhtalif masail atay hain
hai balkay mein daikhta bhi ho
hai balkay mein daikhta bhi ho
santa bhi ho parhta bhi ho
aur un dono ke bachay bhi hoti
aur un dono ke bachay bhi hoti
hain lekin jo mojooda daur
mein logon ne youtube par aik
mein logon ne youtube par aik
baat pilayi hain hai yeh
sab se alehda hai ke pehlay se
sab se alehda hai ke pehlay se
yeh karo yeh karlo lau
aur aik aisi makhlooq hai jis ko
aur aik aisi makhlooq hai jis ko
haazir karne ke liye jis ko
tabay karne ke liye kayi saloon ki
tabay karne ke liye kayi saloon ki
mehnat lagti hai avroh bhi
ustaad ya murshid is ki nigrani
ustaad ya murshid is ki nigrani
mein tab jab aisay log bhi
hain jis ke samnay aati hain lekin
hain jis ke samnay aati hain lekin
mein is ko intikhab ka naam
deta hon intiqam ka nahi
kyun ke jin ka intikhab hota hai
kyun ke jin ka intikhab hota hai
اس کو لازم اسی راستے پر آنا پڑتا ہے
لیکن انتقام والوں کے لیے نامناسب
بات ہوتی ہے اور ان کی جان بھی
جا سکتی ہے اس سلسلے میں میری
بات کرنے کا اندازتھیک ہی نہیں ہے
شاید کہ میں کیا بول رہا ہوں ہو لیکن
یہ بھی بتا دو کہ میں حقیقت بول رہا
ہوں ہو اگر پریوں سے شادی کرنا اتنا
آسان ہوتا، بلکہ میں آپ کو ایک سوچ
دیتا ہوں ہو کہ خدانخواستہ آپ لوگوں
کی ایک بیٹی ہے بہت خوبصورت ہیں
بہت پیاری ہے بہت اچھی ہیں اور کسی
جن کی اس پرنظر پڑے تو آپ لوگوں کا
کیا حال ہوگا کیا سوچیں گے آپ لوگ
معاشرہ اپ کے بارے میں کیا سوچے
گا آپ کے رشتہ دار بلکہ آپ خود میرے
اکثر باتوں میں ایک پیغام ہوتا ہے اور
اس پیغام کو آپ لوگ غور سے سنواس
کی گہرائیوں میں جانے کی کوشش کریں
کہ میں آپ لوگوں سے کیا کہنے والا ہوں
جو سوچ میں نے آپ لوگوں کو دیا ہیں
،اگر آپ کی بیٹی پہ کوئی جن عشق ہو
جائے تو کیا بنے گااس کا جواب نہیں دوں گا
آپ لوگ خود اپنے آپ سے پوچھ لیں کیا
بنے گا میرے بیٹے کا اور کیا بنے گا میری
بیٹی کا اس طرح جنات
is ko lazim isi rastay
par aana parta hai lekin intiqam
par aana parta hai lekin intiqam
walon ke liye na munasib
baat hoti hai aur un ki jaan
baat hoti hai aur un ki jaan
bhi ja sakti hai is silsilay mein meri baat
karne ka andaz tek hi
nahi hai shayad ke mein kya
nahi hai shayad ke mein kya
bol raha hon ho
lekin yeh bhi bta do ke mein
lekin yeh bhi bta do ke mein
haqeeqat bol raha hon ho
agar pariyoun se shadi karna itna aassan
agar pariyoun se shadi karna itna aassan
hota, balkay mein aap ko
aik soch deta hon ho ke khdankhwast_h aap
aik soch deta hon ho ke khdankhwast_h aap
logon ki aik beti hai bohat
khobsorat hain bohat pyari hai bohat achi hain
khobsorat hain bohat pyari hai bohat achi hain
aur kisi jin ki is prnzr parre to
aap logon ka kya
haal hoga kya sochen ge aap
haal hoga kya sochen ge aap
log muashra up ke baray
mein kya soochey
ga aap ke rishta daar balkay aap
mein kya soochey
ga aap ke rishta daar balkay aap
khud mere aksar baton
mein aik pegham
hota hai aur is pegham ko aap
mein aik pegham
hota hai aur is pegham ko aap
log ghhor se sno us ki gehraion
mein janay ki koshish
karen ke mein aap logon
mein janay ki koshish
karen ke mein aap logon
se kya kehnay wala hon jo
soch mein nay aap
logon ko diya hain, agar aap ki
soch mein nay aap
logon ko diya hain, agar aap ki
beti pay koi jin ishhq ho
jaye to kya
banay gaas ka jawab nahi do
jaye to kya
banay gaas ka jawab nahi do
ga aap log khud –apne aap
se pooch len kya banay ga mere betay
se pooch len kya banay ga mere betay
ka aur kya banay ga
meri beti ka is terhan jaanat
meri beti ka is terhan jaanat
کا بھی ہے جنات کا ایک دنیا ہے ان کی اولاد
رشتہ دار سب کچھ ہے کیاجنات یہ نہیں
سوچیں گے کہ ہمارے اولاد سے کوئی
انسان شادی کرے گا کیا ان کواچھا لگے
گا کہ اپنے آزادی کے لیے وہ آواز
نہیں اٹھائیں گے آپ کو نقصان نہیں
دے گااکثر لوگ کہتے ہیں کہ ہم نے
عمل کیا لیکن یہ اپنے آپ کو دھوکہ دینا
ہے عمل نہیں آپ کا خوص ہیں آپ کا انتقام
ہے آپ کا لالچ ہے آپ کا شوق جو کہ
آپ کو موت کے منہ تک لے جا سکتا
ہے پتہ نہیں میرا موضوع کیا تھا پری
سے شادی کرنا، ناگوار باتیں میں نے کہیں
نہ ختم ہونے والی باتیں میں نے کہیں ہیں
لیکن سچ ہے اور اس سے کوئی نہیں بھاگ
سکتا کتا ہم نے اس کا مقابلہ کرنا ہے اگر
ہم انسانوں کی دنیا میں
ka bhi hai jaanat ka aik
duniya hai un ki aulaad rishta
duniya hai un ki aulaad rishta
daar sab kuch hai کیاجنات
yeh nahi sochen ge ke hamaray
yeh nahi sochen ge ke hamaray
aulaad se koi insaan shadi
kere ga kya un kwachha lagey ga ke
kere ga kya un kwachha lagey ga ke
–apne azadi ke liye woh
aawaz nahi
uthayen ge aap ko nuqsaan nahi
aawaz nahi
uthayen ge aap ko nuqsaan nahi
day گااکثر log kehte hain ke
hum nay amal kya lekin yeh –apne aap ko
hum nay amal kya lekin yeh –apne aap ko
dhoka dena hai amal nahi
aap ka khos hain aap ka intiqam hai aap
aap ka khos hain aap ka intiqam hai aap
ka lalach hai aap ka shoq
jo ke aap ko mout ke mun tak le ja sakta
jo ke aap ko mout ke mun tak le ja sakta
hai pata nahi mera mauzo
kya tha pari se shadi karna, nagawaar
kya tha pari se shadi karna, nagawaar
batian mein nay kahin nah
khatam honay wali batian mein
khatam honay wali batian mein
nay kahin hain lekin sach
hai aur is se koi nahi bhaag sa
hai aur is se koi nahi bhaag sa
kta kutta hum nay is ka muqaabla
karna hai agar hum insanon ki duniya mein
karna hai agar hum insanon ki duniya mein
رہتے ہیں تو انسانوں کے دنیا میں
رہنا پڑے گااگر ہم جنات کے پیچھے لگ
جائے تو ایک بات کو کان کھول کر سن لے
کے آپ لوگ زندہ لاش بن کر لگ جائے
یہاں تک میں یی الفاظ استعمال کروں گا کہ
اگر آپ کے سامنے آپ کی بہن کی کوئی
عزت لےرہے تو تب بھی تم کچھ نہیں کر
سکتے راستہ ایسے ناگواریوں سے ہوتا۔
rehtay hain to insanon ke
duniya mein rehna parre گااگر hum
duniya mein rehna parre گااگر hum
jaanat ke peechay lag jaye
to aik baat ko kaan khol kar
to aik baat ko kaan khol kar
sun le ke aap log zindah laash
ban kar lag jaye yahan taq
ban kar lag jaye yahan taq
mein yey alfaaz istemaal karoon
ga ke agar aap ke samnay
ga ke agar aap ke samnay
aap ki behan ki koi izzat le rahay
to tab bhi tum kuch nahi kar
satke rasta aisay ناگواریوں se hota .
satke rasta aisay ناگواریوں se hota .
میں نے جو کہا ہے یہ الفاظ میرے منہ
سے نکلے سچ نکلے کیوں جب آپ کسی
کی عزت لینے پر آتے ہو تو کہ سامنے نے
والا آپ کو معاف کرے گا اگر کمزور ہے تو
کسی طاقتور کو ملائے گا اگر اور کمزور ہے
ہے تو اللہ کو فریاد کرے گا اور اس کے
بدلے میں اللہ آپ کو ایسےمصیبت میں
مبتلا کرے گا کے سامنے آپ کی بہن کی
عزت جائیگی لیکن آپ بے بس ہوگئے
کیوں کےانسان جنات کا مقابلہ آمنے
سامنےنہیں کر سکتا ہے کیا آپ ان سے
مقابلہ کرسکتے ہیں کہ آپ خود اس کے
پیچھے کہ میں اس سے شادی کرلوں
اور اس سے کچھ حاصل کرلو جب آپ
کو خود کچھ حاصل نہیں تو آپ دوسروں
کو کیا دو گے دوسروں کی عزتوں کو کیا
محفوظ کروگے جب خود آپ کی عزت اس
وقت داؤ پر لگ جائے پتہ نہیں میں کہاں
سے کہاں بات کرنے پہنچ گیا گیا لیکن اللہ
کے واسطے ایسا نہ کرے ان چیزوں سے
نکل جائے اسی میں آپ کی بھلائی ہے
اسی میں آپ کا حیر ہے اسی میں ہم سب
امت کاحیر ہے جب اللہ نے ہمیں انسانوں
سے شادی کرنے کا موقع دیا ہے تو ہم
کیوں پریوں کی پیچھے لگے اس مخلوق
کے پیچھے لگے جوتصور میں ہوتا ہے
ہے تصور میں ہم نے جمع کیا تصور
میں ہم نےہمبستری کی ہم نے تو تصور
میں وقت گزارا کیا فائدہ اس زندگی کا کیا
ملے گا اس زندگی سے کیسے ہم پائیں گے اس زندگی میں
mein ny jo kaha hai yeh alfaaz
mere mun se niklay sach niklay
mere mun se niklay sach niklay
kyun jab aap kisi ki izzat lainay
par atay ho to ke samnay
par atay ho to ke samnay
ny wala aap ko maaf kere
ga agar kamzor hai to kisi
ga agar kamzor hai to kisi
taaqatwar ko milaye
ga agar aur kamzor hai hai
ga agar aur kamzor hai hai
to Allah ko faryaad
kere ga aur is ke badlay mein
kere ga aur is ke badlay mein
Allah aap ko aisay museebat
mein mubtala kere ga ke
mein mubtala kere ga ke
samnay aap ki behan
ki izzat jaegi lekin aap be bas
ki izzat jaegi lekin aap be bas
hogaye kyun ke ensaan
jaanat ka muqaabla
aamnay samnay nahi kar
jaanat ka muqaabla
aamnay samnay nahi kar
sakta hai kya aap un se
muqaabla kar saktay
hain ke aap khud is ke peechay
muqaabla kar saktay
hain ke aap khud is ke peechay
ke mein is se shadi karloon
aur is se kuch haasil karlo jab aap ko khud
aur is se kuch haasil karlo jab aap ko khud
kuch haasil nahi to aap
dosaron ko kya do
ge dosaron ki izzatoon ko kya
dosaron ko kya do
ge dosaron ki izzatoon ko kya
mehfooz karogay jab khud
aap ki izzat is
waqt dao par lag jaye pata nahi
aap ki izzat is
waqt dao par lag jaye pata nahi
mein kahan se kahan baat
karne poanch
gaya gaya lekin Allah ke wastay
karne poanch
gaya gaya lekin Allah ke wastay
aisa nah kere un cheezon
se nikal jaye isi
mein aap ki bhalai hai isi mein
se nikal jaye isi
mein aap ki bhalai hai isi mein
aap ka hair hai isi mein
hum sab ummat کاحیر hai
jab Allah ny hamein insanon
hum sab ummat کاحیر hai
jab Allah ny hamein insanon
se shadi karne ka mauqa
diya hai to hum kyun
paryoon ki peechay lagey is
diya hai to hum kyun
paryoon ki peechay lagey is
makhlooq ke peechay lagey
jo tasawwar mein
hota hai hai tasawwur mein hum
jo tasawwar mein
hota hai hai tasawwur mein hum
ny jama kya tasawwur
mein hum ny
hambistari ki hum ny to tasawwu
mein hum ny
hambistari ki hum ny to tasawwu
r mein waqt guzaraa kya faida
is zindagi ka kya miley ga is
is zindagi ka kya miley ga is
zindagi se kaisay hum
payen ge is zindagi mein
payen ge is zindagi mein
بہت تلخ باتیں ہے ناگوار باتیں ہیں لیکن ہم نے ہضم
کرنا ہے نکل جاؤ اس دنیا سے پری کو قابو کرو
اور اسے شادی کرو پری سے ہمبستری کرو کرو
کیامذاق بنا رکھا ہے ہم لوگوں نے ان ماروای
لوگوں کا اس لیےتو جنات ہم پہ ہنستے ہیں
ہمیں ذلیل کرتے ہیں ہم کو رسوا کرتے ہیں
اس لئے کہ ہم نے اللہ کو چھوڑ کر جنات کو
اللہ بنا دیا ہے نعوذ باللہ
bohat talkh battein hai
nagawaar battein
hain lekin hum ne hazem karna
nagawaar battein
hain lekin hum ne hazem karna
hai nikal jao is duniya se
pari ko qaboo
karo aur usay shadi karo pari
pari ko qaboo
karo aur usay shadi karo pari
se hambistari karo karo kya
mazaq bana rakha hai hum logon ne un
mazaq bana rakha hai hum logon ne un
marwai logon ka is liye to jaanat
hum pay hanstay hain hamein
hum pay hanstay hain hamein
zaleel karte hain hum ko
ruswa karte hain is liye ke hum ne
ruswa karte hain is liye ke hum ne
Allah ko chore kar jaanat
ko Allah bana diya hai navz billah
ko Allah bana diya hai navz billah
0 Comments
I hope i may help you