ruhani our jsmani hazerat

ruhani our jsmani hazerat

حاضرات روحانی اور جسمانی میں کیا فرق ہیں
hazraat Rohani aur
jismani mein kya farq hain
پہلے میں حضرت جسمانی بیان کرتا ہوں
  لہذا جسمانی حاضرات سے مرادوہ حاضرات
ہوتی ہیں جو کسی بچے کے اندر آجائے
جس کے لیے ہم اکثر بچے کو استعمال میں
لاتے ہیں اس حاضرات میں یہ ہوتا ہے کہ
ہم کسی بھی مریض کے بارے میں اس کی کافی حد
تک معلومات لیتے ہیں یہ معلومات درست نہیں ہوتی
اس کی وجہ یہ ہے کہ حضرات رازداری بہت کرتے
ہیں اس کی بدولت حاضرات اکثر باتیں عمل کے
ساتھ نہیں شیئر کردیتے ہیں کیونکہ اگر ہر بات
عمل کو پتہ چل جائے تو عمل مریض کو باتیں
بتا دیتا ہے جس کے بہت سارے نقصانات مل
سکتے ہیں چند دن پہلے میں ایک ساتھی کا

تشخیص کر رہا تھا حالانکہ اس کے ساتھ
بہت جنات ہے لیکن اس کے باوجود اس کو
  جادو کا مسئلہ تھا ہم نے ساتھ مل کر اس کاعمل
کیا اور توڑ کرتے ہوئے اسکے اندر جنات ظاہر
ہوئے جب میں نے ان سے پوچھا کہ آپ کے
ہوتے ہوئے ایسا کیوں ہوا تو بہت عجیب جواب
اس نے دیا اور وہ یہ کہ ہم اس کے سامنے بے
بس ہیں یعنی کہ اس پر جادو ان لوگوں نے کیا
جن لوگوں کے گھر میں یہ  رہتی ہے اب ہم کیا
کریں یہ مجبور ہیں اگر منع کرتے ہیں تو بھوک
سےمر جائےگی  اگر اس کو بتا دیتے ہیں تو اسک
ا دوسرا گھر نہیں۔ اس لیے حاضرت جسمانی
اکثر بات چھپا دیتے ہیں اور عمل کے سامنے
باز باتیں بتا دیتے ہیں کیونکہ اس بات کو ہر
شخص جانتا ہے اگر حقیقت کلا کلا ہو جائیں
بھائی تو پھر کتنے فساد پیدا ہوتی ہیں اس
لئے بعض عاملین جسمانی حصار  یا جسمانی
حاضرات کو بہت کم کرتے ہیں اورحقیقت بات
بھی ہیں کہ مریض اس بات پر سو فیصد یقین
کرتا ہے ہیں کہ دیکھو اس نے ہماری حساب
کی جنات نے اس کو یہ یہ باتیں بتا دی جس
کی وجہ سے  اتنا فساد پیدا ہوتا ہے لہذا میرا
عاملین کو یہی مشورہ ہے کہ جسمانی
حاضرات کریں لیکن سوچ سمجھ کر کرے
پہلے تو لے پھر بولے مطلب یہ کہ اگر آپ
کو سب پتہ چل بھی جائے بھائی یہ آپ کے
حاضرات آپ کو ساری  بات کل کر بتا دے
تو ضروری نہیں ہیں کہ عمل مریض کو
بھی وہی باتیں بتا دیں آپ کو تو پیسے
ملے گی وا وابھی ہوگی لیکن اس گھر
میں فساد پیدا ہوگا جس کا آپ نے تشخیص کیا ہے
جس کو آپ نے یہ کہا ہے کہ دیکھ میں نے
جنات کی حاضری کی تھی اور جنات نے آپ
کے بارے میں یہ بتایا ہے تو بندہ یقین کرتا
ہےاپ منھ مانگنے پیسے بھی لیتا ہے لیکن
اس کا ریزلٹ بورا نکلتا ہے آپ لوگوں کو
خود یہ فیصلہ سوچ سمجھ کر کرناہیں ایسے
معاملات میں احتیاط سے کام لے شاید آپ
لوگوں کو پتہ ہے کے چوری ہوئی چیز ناخن
میں نظر آتی ہیں لیکن کیا آپ لوگوں نے اس
کےبارے میں سوچا ہے کے بعدمیں کیا ریزلٹ
نکلتا ہے چوری کرنے والا اور جس گھر سے
چوری ہو گئی ہے ان دونوں کے درمیان کہاں
تک بات جاتی ہے یہ میں اور آپ سوچ بھی نہیں
سکتے اور ہم سوچیں گے کیوں کیونکہ ہمارا
مطلب تو پیسوں سے ہے اس کا ہم نے کیا کرنا
اس کا گھر جلی یا بس چلیں ۔روحانی حاضرات
بہت آسان ہے اس کے برعکس جسمانی حاضرات
کو ہضم کرنا بہت مشکل ہوتا ہے کیونکہ کہ یہ ہر
کسی کو نصیب نہیں ہوتی جس کا جتنا برتن ہوتا
ہے اتنا اس کو حاضرات ہوگی ابھی یہ باتیں میں
وہ بتا رہا ہوں جو تجربہ شدہ ہیں جو گزری ہے
ہم پے پر جو گزر رہی ہے ہم پے آپ لوگوں نے
یہ تو دیکھا ہے چند دن کا عمل کرو اور جنات کا
وہ کرلو آپ لوگوں نے یہ بھی دیکھا ہے کہ چند
دن کا عمل کرلو اور پری قابوکرو کتنے لوگ
ایسے ہیں جو سالوں سے اس راستے میں
ہے لیکن کامیابی کے ایک جھلک بھی اس
نے نہیں دیکھی کیوں ایک سوال ہے اور
یہ سوال ہم سب نے اپنے آپ سے پوچھنا ہے
آخر کیوں فلاح کامیاب ہوا اور میں ناکام ہوا یی
میں آپ کو ایک سوچ دیتا ہوں عمل کم یقین
زیادہ دیتا ہوں اللہ کے فضل سے میری ان باتوں
پر یقین اور عمل کریں انشاء اللہ تعالی روحانی
اور جسمانی حاضرات دونوں ہو جائے گی دونوں
سے خود بھی فائدہ اٹھائیں گے اور دوسروں
کو بھی فائدہ دیں گے
ruhani our jsmani hazerat

pehlay mein hazrat
jismani bayan karta hon
lehaza jismani hazraat
se murad o  hazraat hoti hain jo kisi
bachay ke andar aajay jis ke liye hum
aksar bachay ko istemaal mein
laatay hain is hazraat mein yeh hota
hai ke hum kisi bhi mareez ke
barey mein is ki kaafi hadd taq
maloomat letay hain yeh maloomat
durust nahi hoti is ki wajah
yeh hai ke hazraat raazdari
bohat karte hain is ki badolat
hazraat aksar battain amal
ke sath nahi share kardete hain
kyunkay agar har baat amal
ko pata chal jaye to amal mareez
ko battain bta deta hai
jis ke bohat saaray nuqsanaat
mil satke hain chand din pehlay
mein aik saathi ka tashes kar
raha tha halaank is ke sath
bohat jaanat hai lekin is ke
bawajood is ko jaadoo
ka masla tha hum naay
sath mil kar is kaaml kya
aur toar karte hue uskay
andar jaanat zahir hue jab
mein naay un se poocha
ke aap ke hotay hue aisa
kyun sun-hwa to bohat
ajeeb jawab is naay diya
aur woh yeh ke hum is ke
samnay be bas hain yani ke
is par jaadoo un logon
naay kya jin logon ke ghar
mein yeh rehti hai ab hum
kya karen yeh majaboor hain
agar mana karte hain to bhook
se mar jaye gi agar is ko
bta dete hain to uska
dosra ghar nahi. is liye hazerat
jismani aksar baat chhupa
dete hain aur amal ke samnay
ba’az battain bta dete hain
kyunkay is baat ko har
shakhs jaanta hai agar
haqeeqat kalla kalla ho
jayen bhai to phir kitney
fasaad peda hoti hain is
liye baaz aamlin jismani
hisaar ya jismani hazraat
ko bohat kam karte hain
our haqeqat baat bhi hain
ke mareez is baat par so
feesad yaqeen karta
hai hain ke dekho is naay
hamari hisaab ki jaanat naay
is ko y yeh battain bta di jis
ki wajah se itna fasaad peda
hota hai lehaza mera amilen
ko yahi mahswara hai ke
jismani hazraat karen lekin
soch samajh kar kere
pehlay to le phir bolay matlab
yeh ke agar aap ko sab pata
chal bhi jaye bhai yeh aap
ke hazraat aap ko saari
baat kal kar bta day to
zurori nahi hain ke amal mareez
ko bhi wohi battain bta den
aap ko to pesey miley
gi wa hogi lekin is ghar mein
fasaad peda hoga jis ka aap
naay tashes kya hai jis ko aap
naay yeh kaha hai ke
dekh mein naay jaanat
ki haazri ki thi aur jaanat
naay aap ke barey mein
yeh bataya hai to bandah
yaqeen karta hai up mnh
mangnay pesey bhi laita
hai lekin is ka rezalt bora
nikalta hai aap logon
ko khud yeh faisla soch
samajh kar karna hai aisay
mamlaat mein ahthyat
se kaam le shayad aap
logon ko pata hai ke chori
hui cheez naakhun mein
nazar aati hain lekin kya aap
logon naay is ke barey mein
socha hai ke badmin kya
rezalt nikalta hai chori karne
wala aur jis ghar se chori
ho gayi hai un dono ke darmain
kahan taq baat jati hai yeh
mein aur aap soch bhi nahi
satke aur hum sochen ge
kyun kyunkay hamara
matlab to paison se hai is
ka hum naay kya karna
is ka ghar jali ya bas chalein
. Rohani hazraat bohat
aaasaaan hai is ke bar
aks jismani hazraat ko
hazem karna bohat
mushkil hota hai
kyunkay ke yeh har kisi ko naseeb
nahi hoti jis ka jitna bartan
hota hai itna is ko hazraat hogi
abhi yeh battain mein woh bta raha
hon jo tajurbah shuda hain jo
guzri hai hum pey par jo guzar
rahi hai hum pey aap logon naay
yeh to dekha hai chand din ka amal
karo aur jaanat ka woh karlo aap
logon naay yeh bhi dekha hai ke
chand din ka amal karlo aur pari
qabu karo kitney log aisay hain
jo saloon se is rastay mein hai
lekin kamyabi ke aik jhalak bhi is
naay nahi dekhi kyun aik sawal
hai aur yeh sawal hum sab naay
–apne aap se poochna hai
aakhir kyun Falah kamyaab
sun-hwa aur mein nakaam sun
-hwa yey mein aap ko aik soch
deta hon o amal kam yaqeen ziyada
deta hon Allah ke fazl se meri un
baton par yaqeen aur amal karen
Insha Allah taala Rohani aur
jismani hazraat dono ho jaye
gi dono se khud bhi faida athayin
ge aur dosaron ko bhi faida den ge

 اب میں کچھ باتیں روحانی حاضرات پر کرنا چاہتا ہوں 
ab mein kuch baatein Rohani
hazraat par karna chahta hon
 روحانی حاضرات کیا ہے
ruhani our jsmani hazerat

  روحانی حاضرات سےمرادوہ مخلوق ہے جو آپ کے
اندر ہیں جو بھی اپ کا علم ہے آپ اس علم ک
و پڑھتے ہوں اور آپ کو ایک جواب ملتا ہے
اس کو جادو ہے اس کو نظر بد ہے ہیں اس
کو سایہ ہیں اس کو جنات ہے اس کو اچھی
نظر ہیں اس کو بری نظر ہے اس کو بددعا ہے
اس کو شفا ہےایسے ہی لاتعداد سوالات آپ کو
ملیں گی روحانی حاضرات میں آپ لوگ اس
سےبے یقین نہ ہونا ۔ روحانی حاضرات بار بار
کرتے رہنا کبھی ماں کو دم کرنا کبھی باپ کو دم
کرو کبھی خود کو دم کرو تو کبھی بہن کو دم کرلو
کبھی کسی دوست کو کبھی اپنی بیوی کو کبھی
اپنے بچوں کو اسی طرح آپ لوگ دم کرتے
رہے اور کرتے  رہے توآپ لوگوں پر تشخیص
کھل جائے گی اس کی وجہ یہ ہے کی روحانی
مخلوق کہتی ہیں دیکھو یہ کتنا اچھا ہے ہمیں
غذا دیتا ہے ہمارا خیال کرتا ہے ہمارے لئے
اچھی اچھی کہانی لاتے ہیں اب اپ سوچو گے
کہ ہم اس کوکھانا کہاں سے دیتے ہیں تو اسکا
جواب یہ ہیں ہیں کہ جو عمل آپ پڑھتے ہو
یہی عمل اس کی غذا ہے اس کی خوراک ہے
Rohani hazraat kya hai
Rohani hazraat se murad o
makhlooq hai jo aap ke andar
hain jo bhi up ka ilm hai aap
is ilm ko parhte hon aur aap ko
aik jawab milta hai is ko jaadoo
hai is ko nazar bad hai hain is
ko saya hain is ko jaanat hai is
ko achi nazar hain is ko buri
nazar hai is ko bud-dua hai is ko
Shifa hai aisay hi la tadaad
sawalaat aap ko milein gi Rohani
hazraat mein aap log is se
be yaqeen nah hona. Rohani
hazraat baar baar karte rehna
kabhi maa ko dam karna kabhi
baap ko dam karo kabhi khud ko
dam karo to kabhi behan ko
dam karlo kabhi kisi dost ko
kabhi apni biwi ko kabhi
–apne bachon ko isi terhan
aap log dam karte rahay
aur karte rahay to aap logon
par tashes kuhil jaye gi
is ki wajah yeh hai ki Rohani
makhlooq kehti hain dekho
yeh kitna achcha hai hamein
ghiza deta hai hamara khayaal
karta hai hamaray liye achi
achi kahani laatay hain ab
up socho ge ke hum is
kokhana kahan se dete hain
to uska jawab yeh hain hain
ke jo amal aap parhte ho
ho yahi amal is ki ghiza
hai is ki khoraak hai

Post a Comment

1 Comments

I hope i may help you